جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۳:۰۷

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران؛
توتال سازنده نخستین جکت پارس جنوبی را انتخاب کرد

باشگاه خبری فراساحل: رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: توتال با بررسی سازندگان داخل، یکی از شرکت‌های مطرح را برای ساخت جکت فاز ۱۲ پارس جنوبی برگزیده است که به زودی نام این شرکت را اعلام خواهد کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از انرژی امروز، رضا خیامیان در خصوص شرکت معرفی شده از سوی توتال برای ساخت اولین جکت پارس جنوبی گفت: توتال معیارهایی بین المللی برای پذیرش شرکت‌ها دارد، و در جلسه‌ای که ماه گذشته با حضور سازندگان داخلی برگزار شد، معیارها اعلام شد. او در ادامه افزود: توتال با سنجش و بررسی شرکت‌های مطرح این حوزه، یکی از شرکت‌ها را برای ساخت نخستین جکت فاز ۱۲ پارس جنوبی برگزیده است که به‌زودی نام این شرکت را مطرح خواهد کرد. این شرکت کار خود را زیر نظر توتال آغاز خواهد کرد.

بسته حمایت از سازندگان به وزارت صنایع ارائه شد
خیامیان با اشاره به ضرورت حمایت از سازندگان ایرانی تصریح کرد: بسته حمایت از سازندگان به وزارت صنایع ارائه شده است و در چند مرحله کار انجام خواهد شد تا مشکلات واحدهای سازندگان برطرف شود. رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران تصریح کرد: سازندگان ایرانی مشکلات بیمه، دارایی و مشکلات مالی بسیاری دارند که با برطرف شدن این مسائل، این شرکت‌ها سروسامان خواهند یافت. او در ادامه افزود: مرحله بعد ورود مشاوران خارجی است تا در کنار برگزاری برخی کلاس‌های آموزشی شرکت‌های ایرانی نیز توانمند شوند و مطابق با معیارهای درنظر گرفته شده از سوی توتال و دیگر شرکت‌های خارجی، شرکت‌های ایرانی نیز روزآمد شوند و به مرور زمان به  سطح  شرکت‌های مطرح دنیا در عرصه بین الملل برسند تا معیارهای قابل پذیرش توتال را داشته باشند تا کار را از دست ندهند.

ضرورت تغییر وضعیت ساختاری شرکت‌ها
خیامیان با تاکید بر اینکه «باید وضعیت ساختاری شرکت‌ها تغییر کند» گفت: شرکت‌های بزرگ ما برخی معیارهای لازم برای ورود به عرصه بین الملل را دارند؛ شرکت‌های کوچک نیز اگرچه معیارهای فنی را دارند اما برخی معیارهای سیستماتیک را ندارند که ضروریست این شرکت‌ها آمادگی‌های لازم را کسب کنند.



  کد خبر : 4617
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :